Skip to main content

Posts

Showing posts from February, 2011

-HIDUP INI-

aku rindu msa lalu..di alam perkahwinan..biarpun byk penderitaan..tp hidup aku sudah tahu msa depannye..cume sbb aku da tak tahan tuk bertahan lg lama...tp kini..hidup aku mmg bahagia tiade penderitaan..tp mse depan aku yg belum pasti lg..npe la aku ta bertahan je dlu..if aku bertahan myb sume ni takan jd mcm ni..mgkin aku akn temui kemenangan dalam kesabaran..tp aku tak sabar..kini aku harus mulakan lagi hidup aku ini yang belum tentu lagi msa depannye....ape lagi yang harus aku buat...

MY BELOVED FREN

hari ni aku na citer psl mmbe2 yg plg aku syg..aku akn bkk citer psl eca lu then yatie after dat gmie,nizam,abg kamal,edy..yg lain tu ta bpe rpt sgt...aku hepy dpt kwn ngn dyorg..sume nye baik2 belake..ok yg petame ni = AISHAH BINTI GUNAWANni aishah..kteorg pggl dy eca..ade 2 adik brasik..dy yg bongsu..mak dy chinese apak dy lak indo..kire family micture la ni..hehe..eca ni aku knl dy da lme gk..dy plg rapat ngn aku..tp dy ta bpe rapat ngn yatie...hehe..eca ni dlu 1 kg ngn yt.yt rapat ngn angah kakak eca..hehe eca ni mmg cntik..yela mic kot cine ngn mlayu..jdla cinyu..hehe..kurus tggi ramping la gitu..ala2 model mcm tu..dy ni seorg kwn yg baik..1 kepale la ngn aku..jns yg ta kesah..sng ketawe..dy tggl kat merbau indah..aku slalu g sane lpk ngn dy la..lau ssh dy sng tlg org..tp dy ni cerewet dlm membeli brg..ya amat cerewet nye..haishh spe yg slalu ikot dy tu tau la mcm ne bapak punye cerewet..haha.. ha lg 1 dy ni pun penakut gk..ley thn la penakut dy..hahahaha..dy ni kerek jnis nye..bk…

ST 12 - Jangan Pernah Berubah (Super HQ Audio/Video) *with LYRICS/CAPTION