Skip to main content

Posts

Showing posts from March, 2017

Misi Hamil 2017

Hai,Assalammualaikum...Semoga anda semua diberi kesehatan yang baik.Insha Allah... Hari ni aku nak cerita sikit pasal misi aku tahun 2017 ni.Aku harap tahun ni aku dapat mengandung...tapi hari ni dah bulan March 17...Aku masih lagi haid seperti biasa...Aku fikir semua balik macam mana aku boleh hamil tahun lepas July 2016 tapi keguguran...Masa tu aku ingat aku ada pergi buat rawatan dekat Along,aku makan jamu mak dara dan masa tu berat badan aku turun sebab aku diet...So lepas gugur sampai sekarang masih belum hamil lagi...Aku rasa aku kena turunkan berat badan aku dulu untuk hamil...Sebab masa dulu yang aku pernah hamil berat aku memang tak sampai 70kg pun..So mudah untuk aku hamil...tu yang aku dapat fikirkan la kan...So apa aku kena buat sekarang ni...Mula2 aku kena turunkan dulu berat badan aku...teruskan makan folid acid,lepas je period pergi urut dan buat rawatan rahim dengan Along...Kalau nak cakap tuib fallopian aku ada masalah...Aku mesti tak dapat hamil lansung...ni tak...mas…