Skip to main content

Posts

Showing posts from January, 2012

Kenapa aku Pencinta Menatang ni ?? TT

Assalamualaikum..haha...klakar kan tajuk entry aku...ha tu yang aku nak cite harini..aku ni terlalu sayangkan
binatang..kenape tah..aku ada bela 3 ekor guinea pig seekor kucing yang bernama yuri...aku jumpe Yuri tu..then aku amek bela..even pun aku tau mama aku tak suka kucing SEBAB die berak busuk...tp aku tak kisah lah..yang mnjadi masalah ni..aku bela kat umah mama aku..then dia slalu sepak kucing tu baling la..sebab dia tak suka...dia cakap aku ni bagi dia buat dosa je dok sepak kucing tu sume...haihhh kan senang kalau ade umah sndri..aku nak bela gajah pun tkpe..hahaha...bukannye aku bia je pun kucing tu..aku jage elok2 bagi mndi..berak sume lam toilet..yelah bagi org yang MEMANG TAK SUKA kucing wat la mcm mne bersih pun dia tak akan suka...mcm2 la nanti ckp..kotor la bla bla bla..tapi tau tak salah 1 punca rezeki kita pun sebabkan kita ni bagi mkn kat kucing la..buat baek terhadap menatang..ekekeke...ARGHHHH aku nak ade uma sndri laaaa Pleaseee....tp tu lah..laki aku tak nak pi…

Tentang Aku Dan Dia

Assalamualaikum dan selamat pagi rabu (^_^)...


hye hari ni aku nak cite pasal laki aku la spe lg kalau tentang aku dan dia tu...


Pagi ni..aku marah kat seseorang tu..huhu tayah la aku ckp spe org tu..tapi..tibe2 laki aku ni lak yang feeling 


lebih terase bagai nak rak..Adoiiii nye pun..ssh nye hidup kau ni zetty dpt laki tak bape nak matang nii..Dari 


segi future matang ya amat...tp dari segi laen..ya allah ya rabbi ya karim...lansung tak matang..tu aku tak kisah 


la lagi...sebab sebelum ni dpt yg tue...ingt matang..tapi lagi teruk drpd budak2..so this time JODOH ngn 


budak yang tak matang sgtt tak romantik..sbb perangai sme je gile2 cam aku...ha balik pada tajuk 


semula..aku pun tnye la kat die "ni nape ni ? okey x ?" GUESS WHAT ?? haha aku da agk da die msty jwb " 


emm ".. ek eleh WTH ..letih la mcm ni...marah kt org laen..tibe2 nak kne pujuk org laen... 


HAHAHAHAHAHA...klakar la idop 


kau zetty...Nape la pas kawin die jadi lembik hati sgt ni ?? bkn nye aku mintak die kera…

Sikap Orang Malaysia (sakit hati btol aku)

Setakat cakap je tak menjadi masalah. Yang masalah ialah apabila hendak menegur dan mengkritik. Kita hendak cakap benda baik, tetapi orang tidak mahu dengar. Manusia mne suke bila dia dikatakan salah. Dia rase terhinaa dan jatuh maruah. Teguran dan kritikan memang baik untuk setiap manusia. Daripada teguran dan kritikanlah manusia jadi lebih baik dan bagus. Cuma kebanyakkan daripada kita tidak tahu cara menegur yang betul. Kita lebih banyak menyalahkan daripada menegur. Kita banyak menyakitkan daripada membaiki. Apabila mengkritik, kritik perbuatannya, bukan dirinya. “Saya rasa tidak elok awak sidai baju di sini. Kurang panas.” Jangan pula kata, “Awak ni memang bodoh. Sidai baju tempat redup.” Manusia boleh mengubah perbuatannya, tidak dirinya. Apabila kita mengkritik diri, kita jatuhkan harga diri orang itu dan tidak memberi peluang untuk dia berubah. Dia tetap dia. Apabila mengkritik, guna bahasa ‘saya’. Nyatakan bahawa ini adalah pendapat kita, perasaan kita dan cadangan kita. Ia buka…

Geli Mat !!! hahahaha

http://youtu.be/Z1wF3OysFjM
Hadi pagi ni merdeka...
Marilah kita bergembira...

Geli maaaatttttt....
Geli mat...
Geli mat mat mat mat 2x

Kasi murah kalkulator encik tabo0o..
Nih pak leman tak meleter yay mau tabur...
Kanggaro patahkan shin guard ammar...
Walaupun wat budaya tak bayar amma..
Geli mat..
Geli mat mat mat mat...
Rejoice..ahhh......!!!

Untakah ni ?? Mata go yeah...
Kucing kacang batik..
Muthu kata "lentik"..
I lari portable on my dude..
Ala..mati..cis taro !!
Kerna licca miss taro !!
Bonda multi-poyokah..
Uh uh papa rest ..taro..
Owh uu tea..uh tea Ovaltine..
Oh Shaltie Shah Bin Wan Shah T..
Road drum,bell drum,raining pesal ?
Bukan..bukan moo moo sah ...?
Gila gila gila gila 2x

Geli mat..
Geli mat mat mat mat..

Butakah ni ??Lick me go yeah !
Kobis kayap ler,sedey!
Gonggong lain tu.. kutip!
Salah edar kargo..you buduhh !!
Check tak baldi,cess taro !!
ko di medan kos taruh..
Masha...ala pi peluk..
Misha celup pak karut..
Ohh lari pari bye..lari..
Ohh kaki kali kang…

Best tak ????

I wish i could make u see how much you means to me....
I can't believe it over and she love you more than you know...
I wanna be that girl,that you point at and say "thats her"....
It really pathetic how keep trying to hold on something that not coming back..
Tell me why i lost you ??? Tell me that you lied,tell me that you love me or at least you tried...
Would you lie with me and just forget the wolrd and i guess i need you baby...and soon they were inseperable...
When you left, i lost a part of me..
Its still so hard to believe..
Come back baby..Please because we belong together..
I rather be hate for who i am than love for who i am not...
There beauty in all inperfections learn to love them what meant to be,will always find it way...
The truth is i can't stop thinking of you..
Waiting you is like waiting for rain and this drought useless and disappointing..
I never asked to take a ride on this emotional roller coaster...
I know you dont love me...
So why am i even trying.....

Haha..ni aku amek dari buku2 lame aku mse aku mude2 dulu..haha (mcm skrg besa sgtt kikiki)

(^_^) Apabila semua benda kelihatan semakin hilang,
          ingatlah bahawa masa depan masih ada...


(^_^) Hidup tak selalunya indah,
          tetapi yang indah itu tetap hidup dalam kenangan...


(^_^) Apabila hari ini datang,
          jangan biarkan hari berlalu pergi,
          esok kalau hari masih bertandang,
          jangan harap hari ini akan datang kembali...


(^_^) Kita selalu lupa atau jarang ingat apa yang kita miliki,
          tapi kita sering kali ingat apa yang orang lain ada c(:


(^_^) Ingatlah.....
         Sabar itu iman,
         Duit bukan kawan,
         Dunia hanya pinjaman,
         Dan mati tak berteman...


(^_^) Sakit yang datang bukanlah untuk selamanya....


(^_^) Untuk kamu yang tercinta,aku ingin menyanyi,
         Walau airmata dipipiku,kau dengarkanlah.
         Aku ingin bertemu,walau hanya dalam mimpi...


(^_^) Bukan titik yang menyebabkan tinta,
         Tetapi tinta yang menyebabkab titik,
         Bukan cantik yang menyebabkan cinta,
         Tetapi cinta yang menyebabkan ca…

13 Januari 2011 Heppy bufday Sayang

Hye assalamualaikum...huhu..hari ni bufday my syg,...heppy bufday syg..i pray & wish for ur happinese...hope diz suprise party will make ur life so means...sbb syg tak pernah sambut bufday kan..so ayg nak wat tuk syg for the second time..tp kaly ni dgn kawan2 kite skaly...ayg minx maaf sbb tak dpt hadir same..sbb syg tanak ayg ade..kalau ayg pergy nanti..syg tanak g pulak kan...hari ni ayg hepy n sedih..kenape msty hari ni jgk kite nak bergado...ape slh ayg?? ayg bkn niat pun nak ckp mcm tu..pd ayg tu nada yang biase je...ayg tak tengking n maki pun...tp syg marah sgtt..blah mcm tu je...n syg ley ckp syg da lame sabar ngn ayg..n syg na tau x..yg plg pedih sekaly ayg dgr syg ckp...syg da lame mkn hati dgn ayg..smpai hati kan syg ckp mcm tu...selame ni syg tak heppy ngn ayg kan..asek mkn hati jer..im so sorry...tkpe la syg..ayg harap mlm ni malam plg bermakne buat syg..ni hadiah special buat syg..hope ur enjoy ur nyte without me...salam dari isteri tersayang...Assalamualaikum...

memories of the past will not be the same as before 16 Feb 2011

i tink i just giving up..our relationship totally different like before...i just donno what else cant i do to make our love like before..

Tentang Aku & Dia

Assalamualaikum warrahmatullahhiwabarakatu...Hari ini aku nak cerite pasal Aku & Dia...hye selamat pagi semua...hurm..mcm mane nak mule ni..skrg aku da ta byk ckp dgn dia...malas la aku nak cakap byk..sbb dia pun bkn suka aku banyak2 cakap...pada dia..1 SOALAN 1 JAWAPAN....mmg aku terase jgk die mcj aritu ckp mcm tu..so aku tak boleh nak ckp byk...so i decide tuk diam..diam lebih baek dari berkate2 kan..so u better shut up zetty...huhu..aku tahu dia perasan dgn perubahan aku..tp biarlah...dia jugak yang nak mcm tu kan...so biarlah...cakap yang penting sahaje...mayb dia tak tahu sbb ape..yelah..mmg la..org yang ckp tu mmg takan ingt ape yang dia ckp...tp org yg mendengar tu...mayb sampai mati pun dia akan ingt..mmg la org ckp..tak payah nak ambil hati sgtt..lagi pun kan suami istri...tp bukan ke dgn suami istri la kite ptt lagi jge percakapan tu..& lagi 1...ptg tu aku mmg tak larat sgt..dia baru lepas solat isyak..dia suruh aku solat..aku cakap..aku tak larat sgtt nak bangun ni…

Let Bygone Be Bygone

Hye...today i would like to write about me...im married now..yes ofcoz..haha...i have to start a new live with my husband...i have to forget all the things past..but could i ???sometime i miss my old live..but..i have to..i have to...diz is my decision and i take a risk...this is my second husband and i hope this relationship will last forever...