Skip to main content

Posts

Showing posts from November, 2012

Perangai diorang

Assalamualaikum....Harini nak cerita tentang "mereka"..... Aku tinggalkan kucing-kucing aku sejak aku start keje kat CT Panel.... Mula-mula tu semua nya ok....since musim hujan ni...kucing2 tu berak kat dalam rumah pulak... Ape lagi mak dia membebel la...Aku dah cakap dgn dia..."jom pergi ambil kucing2 tu...since kite orang stay kat Kota...tapi dia selalu malas...malas nak drive la..itu ini...So dlm masa 2 3 hari mak dia asyik call je la n tiap kali tu la aku ajak dia pergi ambil...dia malas !!! Nak di jadikan cerita ni....Hari ahad tu bapak dia ada mcj...suruh balik bagi mkn kucing n kemaskan kucing...n bapak dia ckp kalau boleh buang terus....aku baca la mcj dia...Aku ckp dgn dia...Tgh hari ni pergi ambil la kucing2 tu...dia ok je la...sebab mmg nak blk Sungai Buloh pun..ada kenduri kat rumah mamat... Balik2 je rumah...Dia ckp..kucing dah tak ada...diorang dah buang kat Sri Buloh...Perghhhh menyirap aku dengar...Ape punye perangai la diorang ni...tak tahu ke tu kucing ada …