Skip to main content

Posts

Showing posts from 2011

Patut ke tak patut ???

Hye....hurm cmne aku nak mule cerita nihh...okey mcm ni lah..semalam aku minx izin kat gmie nak g bank ngn abg kamal...tau la org tue tu bkn rety na bank in duit ke ape ke...seblum ni pun aku ni je la yang dia boleh harapkan kalau pasal duit..yela dia kan dah mcm abg aku..sape lagi kalau bkn aku dia nak minx tlg..relex je gmie ley ckp...abg k usung aku sane sini..menyirap je aku dgr..ngamuk la aku..bkn ape..aku tau la status aku ni bini org..tp bknnye aku ta minx izin kat die..aku tatau la ape die jeles sgtt...die marah sbb abg k ade gambo aku lam wallet die...aku tatau na ckp cmne lg dah..gambo tu da bertaun2 ade lam wallet abg k..dah tu ???na aku ckp kt abg k ke suh buang gambo aku..ishh ta faham la aku..na jeles pun agk2 la..pastu pasal zam lak..die ckp die ta suke aku mcj ngn zam..korang na tau mcj ape yg die marah sgt..aku mcj zam aritu..aku ckp thanks la dtg knduri aku..hahhh!!!! psl tu yg die marah..ya allah...bkn nye aku mcj thankz kat zam sorang pun..ramai lg aku mcj thanks..…

11.12.11 Hari Pernikahan Aku & Dia

Assalamuakaikum.....11.12.11..bermulalah cerita tentang aku dan dia sebagai 
suami dan isteri....aku di nikahkan di Masjid Kuning kota 
Damansara..berwalikan Qadi,dan dihadiri adik beradik,sepupu sepapat &
 kawan2 rapat aku....hahahahaha..seram gak la...lame gak Qadi tu 
Tazkirah..sejam lbeh kott..naik kematu kaki aku ni ha...hohohoh...selamat 
sudah aku jadi isteri dia...ni lah jodoh dari allah...yg mmg aku ta sangke 
lnsg...huhuhu...


25.12.11..hari persandingan aku ngn die..






ngam2 ari sabtu tu 
aku tros demam..ish ish ish...lnsg tak larat na buat keje...aku baring je la 1 
hari....aku masih tak boleh biase kan kt rumah die..yela..serbe tak kene...tkot 
la..yela rumah org kan...nak tido je pun rase ta sedap la..na buat keje lak..aku 
mmg tak larat...hmm...hari ahad tu aku bersanding ngn die..ramai gak yg 
dtg..family aku..kak muni n kwn2 die..liana..kak nor n ezah..uda ade dtg..mija 
pun ade..abg epul..abg rahim..ejoy pun ade..nizam n the geng..huhu sayu je 
aku tgk wajah seseorng..hehe..tp tkp…

Kaedah Merawat Bayi yang Menangis Tanpa Henti

Bismillahirohmanirrohim~

Pernahkah anda melihat bayi anda tidak berhenti menangis selama berjam-jam lamanya ? Disini saya menurunkan kaedahnya untuk anda lakukan sendiri dirumah.

1) Baca tepi telinga bayi kuat-kuat 2 ayat terakhir qursy "walaya'uduhu hifzuhuma wahuwal aliyyul adzim" sebanyak 33x dan tiup 10 saat pada seluruh muka dan ubun-ubunnya.

2)AZAN dengan kuat sebanyak 3x.



3)Baca yasin ayat 9 ( 7x) lalu tiup pada tapak tangan kanan lalu sapu seluruh mata bayi niat "supaya ditutupkan penglihatannya kepada alam jin".

InsyaAllah sembuh dan berhenti menangis...

Kaedah alternatif boleh juga dibacakan surah Sajadah keseluruhannya dan tiup di bubun...



Tak Sabar Tunggu 11.12.11

Hye assalamualaikum...hari ni dah 25 hb 12 2011...lg 2 mggu lebih je na smpai ke tarikh 11.12.11 ni...tarikh keramat bg aku ngn gmie...hahaha...persiapan separuh je dah siap..hantaran blah laki sume aku dah siap kan...cume tggl blah pompuan je blom lg..sbb brg mknn tuk hantaran tak boley beli skrg...lmbt lg kott..sanding 25hb 12 2011...package catering mknn khemah mkn beradap sume tu RM8000...baju2 lak n package dia semua RM 2500...hmm..ntah da siap ke blom mak nyah tu kan..katenye awl bulan 11 da boley siap..tp ni da na masuk ujung bulan 11 da ni..sonyap jer....jgn mcm2 suda..kompang RM200...baju aku 7 pasang sepersalinan...baju nikah dah hampir siap...tudung je blom beli lg...arini aku da siap kan borang2 aku..cume na hantakan kat JAIS je kt S.Alam...lps tu semua sttle...aku harap allah permudahkan segala urusan aku ini..amin amin ya rabbal al amin...

Rasa di bodohkan

Hye Assalamualaikum...aku nak cite pasal kisah aku dan dia hari ini...semalam..aku kt rumah..aku mcj dia..aku tnye dy blk kol bpe..katenye nlk lmbt lg..so tkpe la aku diam je la..sbb aku ngn dia pun ta bpe elok...so fine la..then lepas 1 jam cmtu la..aku finder dia..tah nape trgerak aku na finder..tgk2 dia kat rumah..haihh blk ta g tau aku pun..aku pun kol..dalam 15 miskol mcm tu la bau dia angkt..katenye..dia baru otw blk..dah kat payejaras..perghh hati aku mse tu da ta sedap..sbb aku cek dia..mmg kt rumah...tkpe la dia tipu aku...then dia tnya aku kt mna..aku ckp la kat rumah..dia tak pecaye..katenye aku tipu dia..dgr dlm kete..mak aihh..aku angin la...aku ckp aku kat rumah...dia pun bls "yerlah"..then snyp...lps tu aku mmg ta sedap hati..aku kol la dia dlm 15 minit lps tu..tp dia ta angkt..aku kol lagi kol lagi..at last ade org angkt..tp bukan dia...kak na yang angkt..katenye gmie tak ade..kua nek kete..hp 2 2 dia tggl kt rumah..perghhhh !!!! terkejut aku..tros la aku sia…

Sunyi je rasa hati ini

Tiap2 hari aku dgn dia...hampir tiap hari laa...g mkn ngn dia..jalan2 ngn dia..karoke ngn dia..blk keje jmpa dia..g sane sini ngn dia..gelak ngn dia..menangis dgn dia...dan bila bergado...bertengkar..ta bertego..aku rase dunia aku sunyi sepi...hidup aku sehari rase ta menentu...rndu kat dia...hati ni tak tenteram..dia tgh buat ape ? da mkn ke blom ?mcm mne pulak dgn hidup dia tnpa aku ?? dia rndu aku tak ?? ni lah akibatnye bler da tiap2 hari jmpa...dia da jd sebahagian rutin harian aku...da sebati dlm dri aku...2 menjadi 1...da setahun pun aku mcm ni dgn dia..mgkin sbb tu la aku rsa mcm ni bler kami bergado...

Lirik dia sume pasal aku...hahahahaha

Untuk kali keseratus lima puluh juta
Mereka tanyakan engkau soalan yang sama
“Eh kenapa kau masih lagi mahukan dia?”
“Apa kau buta, apa kau pura-pura suka” Di seratus lima puluh juta kali itu
Di depan semua engkau tarik tangan aku
Yang sedang buat muka kosong tak ambil tahu
Sambil ketawa engkau bilang satu per satu “Dia mungkin bengis seperti singa”
“Tapi dia nangis tonton cerita Korea”
“Dia mungkin keras bila bersuara”
“Tapi dia jelas, jujur apa adanya” “Aku lagi kenal dia” Dah lebih seratus lima puluh juta kali
Aku pesan padamu apa yang bakal jadi
Engkau dan aku ada mungkin tidak serasi
Engkau sangat manis, aku ini pula dawai besi Di setiap seratus lima puluh jutanya
Aku pun dalam hati semacam tak percaya
Apa kau lihat pada aku jujurkan saja
Terus kau cubit dagu aku, sambil berkata “sayang mungkin baran tak kira masa
tapi sayang tahan kalau yang salah saya
sayang mungkin saja keras kepala
tapi sayang manja bila kita berdua– saya kenal sayang saya” Buat apa dicerita
Bahagia kita rasa
Biar tak dipercaya
Peduli or…
Hye Assalamualaikum...3 Sept 2011 kami g anta angah ke umah pengantin lelaki kat siti awan perak...huhu...ramai yg g...lam 5 kete n 1 van...mmg seronok la..aku amek cuti 3 hari la..kire cuti raye la tu...ni ha aku selit2 kn pic mse g sane...gerak g sane kol 10:00am...smpai sane lam kol 2 cmtu la...agk lewat sket la..sbb ikot jln lame..n van lak yg bwk nye tu punye la laju na mampos..itu psl la lwt smpai...smpai2 tros g anta uma abg joy..mkn..snap2 pic..haha biase la tu kalau da ade camera shantek..CANON...huhu...byk gk pic kami snap..da mcm artis masing2..







Haha banyak ni je la yang aku ley upload..sebenarnye byk g...tp line ta bpe na okey la gune broadband ni...so ni je la yg aku pilih...-Kenduri Kawin Joy <3 Ima- -Lokasi : Sitiawan Perak- -3 September 2011-
Assalamualaikum dan salam lebaran..aku na cite pasal raye taun ni 2011...ni la raye yg plg busan sekali..korang na tau sal pe..banyak sbb nye tau..Aku raye taun ni kene keje..bkn kne la aku yg tnk cuti..sbb...sbb mama keje...dy pun mls na cuti..pastu lily boy wafie lak ikot ibu n family g raye kt pahang...so uma aku mmg tde spe la...perghhh terase ohh kesunyian nye tatau la na gmbarkn mcm mne...Pagi raye tu 30 Sept 2011..kak latie tido uma aku..so pg raye tu aku bgn lmbt..siap na g keje la..beraye ngn mama..bg mama duit raye RM100..minx ampun minx maap sume kt mama n mama ampun kn..then tros g keje...perghh kt cc bapak busan nye sbb tde org 1 hal..kt fb pun hampeh..ade la 2 3 kerat je yg on9...sek bek epul s.alam dtg cc na g beraye ngn aku naty...then aku abih keje kol 3..tros g beraye uma ecah...then g lepak bukit ngn Yatie,Ecah,Baden n Epul la...dok pk2 na g ane..last2 kteorg g tgk wayang kt curve..cite Final Destination...
Huhuhu sorry pul pic pul tde sbb epul yg amek pic ni.. lepas…

My Wedding Card Design by Syuzi Syofia

Banyak yang pilih tengah2 tu..aku pun suke yg tu..its look cute..hehehe..kad kawin ni design by kak jit..my kazen...okey kn...huhuhu..ta sabo ase nye na edar kn..smart siot...hehehe...My Wedding mayb 25 Disember 2011 ni...minx segale nye berjalan dengan lancar...dan d permudahkan segala urusan kami..amin2 ya rabbal al amin~

Puasa Oh Puasa

Assalamualaikum dan selamat pagi..dan bpe lame aku update pape kt blog ni...hari ni da msuk hari ke 4 puase 2011...starting pose ni...1st puase bkk kt uma ngn adik2...mama keje la mcm biase..gmie bkk skali kt umah aku..hari ke 2 pulak aku tlg gmie n abg dy niage...panas kot..ya allah..tp tkpe...bulan baik ni..sume tu ujian...lps tu...mlm tu aku ca n gmie g carik mkn..abis sume tmpt kami pusing..dr sg.buloh..msuk ke kota..g ke peejay..then mse tu da nak kol 1..alih2 pusing nye pusing..last tmpt..g kt area padang kota tu..HAHA..mkn spagetti je..ca mkn fries...n gmie mkn ice cream je...then puase ke 3...na g niage..tp ujan la pulak...so lps ujan lam kol 6 lebih grk g sg.buloh..singgah kat baza payajaras..beli roti john n aer soya sahaje..then buke umah gmie..mak dy kak na n akhma ade skaly..then lps buke aku tros tido..sbb trlalu mengantok..mate ni da cm taley na bukk...aku tido dalam kol 9.30 gmie grk..ckp ca da smpai..kami na g carik donut pulak...tp tu la mcm da ta smpt...then kami g …

16hb Julai 2011 Hospital Selayang

hye assalamualaikum..mse ary sabtu tu..aku g hdpital selayang..kne thn kt sane..kne wat operation la...mama eca ngn gmie yg anta aku g hsptal...amek darah dokter tu cucuk sane cucuk sini..adess abis tgn aku,...aku kne anta kat wad..tgkt 11c..mule2 dokter tu cek la...then dy kate aku kne thn la..mlm nye atau esok aku kne operate la..aku pun baring je la kat wad...gmie dtg anta brg sume..mlm aku tggl sorang la..aku kne puase sbb esok na operate...mlm yg sunyi kt hdpital..ead tu aku dok sorang je...mlm tu nurse dtg..cucuk tgn aku tuk msuk air..sakit beno...ni la kali pertame aku msuk hspital...lps tu pg tu kol 6 lbih da dgr nurse sume dtg...lalu lalang dpn ead aku..pg2 gmie da dtg anta brg mndi...lps mndi aku kne msuk air...gmie pun prgi..lps tu abg k dtg..teman aku...aku asik tido je la..nurse ckp na operate kol 8..tp smpai kol 11 pg pun ta operate...sbb nurse ckp ade rmai lg yg operation..dlm pukul 12 lbih..nurse dtg suh aku tkr baju tuk ke bilik bedah..ni la kali pertame aku msuk bili…

9 Petua Kelamin Suami Isteri

Petua hubungan intim Berikut adalah petua orang tua-tua untuk kebahagian suami isteri. Jika diamalkan selalu, anda akan mendapat faedahnya :
♥ 1. Jangan kencing di dalam air. Contohnya ketika mandi di dalam sungai, kolam atau yang bersamaan maksud dengannya. ♥2. Jangan terus basuh atau mengenakan air pada alat kemaluan anda iaitu selepas melakukan seks . Biarkan setengah jam untuk mendapatkan hasil yang baik.♥3. Jangan lakukan seks di dalam bilik berhawa dingin.♥4. Jangan makan bersulam air (makan dan minum serentak). Biarkan ½ jam selepas makan barulah air diambil.♥5. Jangan gunakan sebarang ubat kebas (tahan lama).♥6. Tidak digalakkan kemaluan anda dihisap oleh pasangan anda secara rakus kerana boleh menyebabkan urat nadi prostate tidak berfungsi dengan baik. Prostate sebenarnya adalah alat bagi memanaskan badan dan melancarkan peredaran darah. (Sekiranya pantang-larang ini tidak diikuti, darah anda akan menjadi sejuk).♥7. Tidak digalakkan mengambil makanan-makanan sejuk. Selalukan men…

12 JULAI 2011

Tarikh yg takan aku lupekan..seumor idop aku ni yg pertame trjadi..mungkin ade hikmah setiap yg terjadi..mgkin dy tanak care mcm ni..mgkin ni sume peringatan kpd aku dan dy...tapi seyes aku kecewa tau ni sume...macam ta caye pun ade..mse aku dgr tu ase cm na pitam..gelap pandangan mata aku...baru aku tahu ape perasaan perempuan yang alami perkara yang same dengan aku ni...ni baru permulaan...kalau da lame aku tatau la..mcm mne la aku ley ta persaan....smpai da jd cmni baru aku tau..na nyesal pun ta gune..mende da trjadi pun...

Puisi

After breakfast we go for a walk...
Strolling in the fresh air...
 thinking about what will bring today
today...

Boulevard-Dan Byrd

I don't know why, You said goodbye Just let me know you didn't go forever my love Please tell me why, You make me cry I beg you please on my knees if that's what you want me to
Chorus: Never knew that it would go so far When you left me on that boulevard Come again you would release my pain And we could be lovers again Just one more chance, Another dance And let me feel it isn't real that I've been losing you This sun will rise, Within your eyes Come back to me and we will be happy together
Chorus
Maybe today, I'll make you stay A little while just for a smile and love together For I will show, A place I know In Tokyo where we could be happy forever

Kerana renungan mata... Kerana kuasa mata aku dan kau tertusuk ke hati.. kerana pelukkan mu... kerana kasih sayangmu.. kerana segalanya yang kau beri yang ku terima... kerana pengalaman pahit dan manis yang kita lalui.. hati ini tetap utuh namamu.. love u so much.
hasil nukiran-Gmie Marcello-

(^_^)

Assalamualaikum...hye lme gk aku ta tulis blog ni..hmm...sejak clash aritu...aku ngn dy...ssh la na ckp..aku pun tatau na wt ape ni..mmg aku tde org lain pun..tp nape aku ta ley trime dy...myb skunk ni aku pk tuk mse depan aku..bkn nye dy tde mse depan..tp kalau na tggu dy mmg lmbt lagi la kn...aku kne pk adik2 aku ngn mama aku...kami kne ade sorang laki yg ley take care adik2 aku...dy masih mude sgt lg..n pendirian dy pun ta tetap...jap ckp na kawin..jap ckp tanak lg la ape la sume..so wt pe aku na tggu lg dy kn...tapi kdg2 tu aku tkot kehilangan dy..tp lam mse yg same gk aku takot tuk bersame dy..aku tkot perkare yg same akn terulang lagi..pahit tuk ku telan..tp trpkse gk aku telan...patut ke aku amek risiko??aku ni da ase sunyi lam idop ni..n ape yg aku nak dlu mse aku kawin aku ta dpt lagi..aku na ade anak..ade family..dsebabkan aku nye perkahwinan dlu kecundang..now aku na family sndri yg insyallah akn smpai akhir hayat...aku mmg ase sunyi..n aku tanak percintaan..yg aku nak perk…

Hatiku kan kekal pada mu-Mus May

ruang yang sepi
tanpa kau menemani
tika kau masih kusayangi
banyak salah sangka
diantara kita
akhirnya ku tinggal sendiri

maafkan aku
untuk sekali ini
aku janjikan kau bahagia
seluruh jiwaku merayu padamu
beriku peluang kembali

katakanlah kepadaku
dimanakah noktah cinta
aku tak ingin lagi
berteman sepi dengan bayanganmu

katakanlah kepadaku
milik siapa hatimu kini
biar kutelan pahitnya
hatiku kan kekal selamanya

kehidupanku hanya menyintaim
namun masih kosong dan sepi
kutetap menanti moga kau kembali
dan kita bersama berdua

katakanlah kepadaku
dimanakah noktah cinta
aku tak ingin lagi
berteman sepi dengan bayanganmu

katakanlah kepadaku
milik siapa hatimu kini
biar kutelan pahitnya
hatiku kan kekal selamanya

20 Tanda Cinta Makin Pudar (T_T)

Malas angkat telefon..Pape hal asyik cakap malas, malas, malasss jer..Bila ajak keluar, asyik busy memanjang..mcm lar dia YB..!Sudah pandai bergurau secara kasar n menyakitkan hati..Mula menggelakkan diri dari bejumpa..Dia dah x kisah kalau tak jumpa pun..sebulan x jumpa lagi bagus..Bila dah janji date, tapi lupa nak datang..alasan lapuk diberi..lupa larr..tertido…Apa kita buat dah tak betul dimata dia..Dia nampak kelemahan kita lebih dari kebaikan..Taip sms pun pendek2 jer..Bila kita cakap “i love u”, dia balas ‘errrmmm..” jer..?!!Bagi alasan.. “awak nie terlalu baik untuk saya..saya tak layak untuk awak..”.. masa ngorat kita dulu xde pulak timbul hal tu..!Bila ajak jumpa parent, macam2 cara dia cuba menggelak..Dah jumpa parent pun alasan banyak, nak cakap hal “kahwin”..?? kejap jer dia tukar topik..Dia dah tak kisah apa yang jadi pada kita..Susah nak senyum @ gurau2 macam dulu-dulu..Dengan orang lain dia boleh cakap ‘single’..!Dulu-dulu asal nak keluar dating jer mesti nak pakai baj…

Hatiku Milikmu-Nera

Pernahkah engkau hargai cintaku yang sejati Pernahkah engkau mengertikan diriku ini
Betapa hebatnya cintamu memberiku sejuta pilu betapa agungnya asmaramu. membuatku terpaku
Disisimu kuterdiam seribu bahasa dihatiku bergetar sejuta rasa namun sukar untukku meluahkan ku cinta padamu nafasku terhenti bila melihat dirimu terasa pantas degupan jantungku mungkinkah hatiku milikmu jua sayang padamu..
Kan ku abadikan dikau sewaktu kenangan yang manis yang tak mungkin aku lupa untuk selamanya kanku coretkan kenanganmu dalam sanubariku ini agar jadi yang terindah di dalam hidupku ini
Disisimu kuterdiam seribu bahasa dihatiku bergetar sejuta rasa namun sukar untukku meluahkan ku cinta padamu nafasku terhenti bila melihat dirimu terasa pantas degupan jantungku mungkinkah hatiku milikmu jua sayang padamu..
Berkorban telah dilanda badai gelora cinta mengucap jiwaku untuk mencari daratan yang damai

-Kisah Dongeng-

Lirik Kisah Dongeng – Stacy Ku sedar ku tak seberapa Jika dibanding mereka Yang jauh lebih megah dari diri ini

Apa yang mampu ku berhias Hanyalah hati yang ikhlas Terpendam simpan untuk dia yang sudi
Chorus Mencintai aku dengan seadanya Mencintai aku bukan kerana rupa Dalam waktu sedu Dalam waktu hiba Ku harapkan dia rela
Mencintai aku dengan seadanya Sanggup menerima insan tak sempurna Atau mungkin cinta sebegitu hanya Kisah dongeng saja
Belum pernah ku merasakan Dipeluk dalam dakapan Eratnya melindungi jiwa rapuh ini
Sanubariku memerlukan Kehadiran seorang teman Tulus mencurah kasih sepenuh hati
Ulang Chorus Mencintai aku dengan seadanya Sanggup menerima insan tak sempurna Atau mungkin cinta sebegitu hanya Kisah dongeng saja

-Kisah Hati-

Hatiku hatimu Menjadi satu cinta Ku rasa hadirmu Menyempurnakan aku Tapi cinta bukan milik kita Semua harus berakhir
Cinta kau dan aku Takkan mungkin bersatu Untuk saat ini di dunia ini Mungkin tidak bersama Hadir di angkasana Biar ku setia menjaga cintamu Selamanya
Tapi cinta bukan milik kita Semua harus berakhir
Cinta kau dan aku Takkan mungkin bersatu Untuk saat ini di dunia ini Mungkin tidak bersama Biar ku setia menjaga cintamu
Cinta kau dan aku Takkan mungkin bersatu Untuk saat ini di dunia ini Biar ku setia menjaga cintamu Selamanya..

Tak Sehat~

Assalamualaikum...hye all..aduhh da bpe minggu ni ta sehat..ekeke..letey sgt da...aku da ok ngn gmi..tp kami ta couple la...aku harap dy fhm...aku takot na couple blk..n aku takan couple ngn sesape smpai la aku kawin...sbb aku da jnji dgn dri aku dn allah...perjanjiian antare dri aku dan allah swt...aku takan mungkiri janji ini...hmm cite sal kesihatan la plak..demam da ok sket..tp still flu la..seseme..ekeke...aritu wafi skt..cirit birit...muntah2..sian adek aku sorg tu..huhuhu..aku bwk dy g klinik aritu...burn 38 hgget..ekeke...tkpe la tuk adik aku jgk kn..gilerr arrrgghhh ngantok arini..pent kot....huhu arini na g tgk nur kasih ngn pirates...esok plak ade reunion ngn brew oh!aduhai..ekeke...sek bek sok aku da minx cuti da..uhuhu..bler la aku dpt tkr keje ni...tp tu la raye da na dkt la...ssh lau na benty keje ni haishhh..cmne ni...tkpe la..slow2 la k..gambate zetty!!!

terlerai ikatan yang dibina

6hb may 2011 terlerai lah sudah ikatan yang dibena hampir 7bulan usianya...aku redha dengan keputusan kau...memang dalam percintaan ini aku yang bersalah...aku bersalah pada kau...tapi tak perlu la kau mengusir aku bagai anjing..ye aku tau kau terluka dengan perangai aku...kau cakap kau menyesal kenal dengan aku..kau yang lafazkan semua....aku tak tahu apa lagi yang perlu aku cakapkan...aku tak pernah benci kau sehingga ke saat ini...tapi akan aku ingat semua kata-kata kau sampai aku mati...kau akn ku anggap tak pernah hadir dalam kamus hidup aku...akan ku buang segala kenangan kau dan aku..tempat yang pernah kau dan aku selalu bersama..tak akan ku jejak lagi...aku harap dapat pergi dari sini dengan tenang...akhir kata dari aku..aku pohonkan seribu kemaafan dari kau zulhimy amir hashim.....

KISAH 2 CHINTA

huh~hehe da bpe mggu aku ta tulis blog ni...hehe arini na cite psl kesah semalam..aku tnye kt gmi bler na kawin..haishh tah la..aku tatau r npe dy berubah..n tiap kali brgdo aku marah kt dy ni..n at the end aku blk yg akn d persalahkan..dy mcm ta ley aku marah o brgdo ngn dy..dy ckp aku yg ta ley admit slh aku..pdhal tiap kali aku gdo ngn dy psl slh dy..dy yg slalu pusing citer blk..tah la..dlu dy yg ye ey ajk kawin la tunang..tiap kali aku na tgglkn dy  tiaop kalui tu la sebok citer sal kawin n tunang..but now!!!everytink change....dah laa..aku da mls na pk..nape tah dy berubah..citer cm keling...baik la aku carik org lain...its better..o aku tyh la couple da..menyakitkn aty..smpai bengkak mate aku semalam nanges,...every single fight..dy akn pusing citer blk...dy akn ungkit lg lg dan lg..aku tafam la nape...tah smpai bler la nak mcm ni..aku sygkn relationship ni..tp aku ase takan bertahan jauh selagi dy mcm ni...asek ckp aku yg ta admit slh..tp aku ase ape yg dy ckp tu..sume dr diri…

IM SO SORRY MY DEAR FREN

Im sorry dat im lie u...i donno wut else i can say...i know dat u really disappointed...all i can ask is a forgiveness...y im crying..??coz myb i'll know dat i myb losing u...or the tink b4 myb change...diz is de risk dat i take..so i have to face it no matter wut will happen after diz...