Skip to main content

Posts

Showing posts from December, 2011

Patut ke tak patut ???

Hye....hurm cmne aku nak mule cerita nihh...okey mcm ni lah..semalam aku minx izin kat gmie nak g bank ngn abg kamal...tau la org tue tu bkn rety na bank in duit ke ape ke...seblum ni pun aku ni je la yang dia boleh harapkan kalau pasal duit..yela dia kan dah mcm abg aku..sape lagi kalau bkn aku dia nak minx tlg..relex je gmie ley ckp...abg k usung aku sane sini..menyirap je aku dgr..ngamuk la aku..bkn ape..aku tau la status aku ni bini org..tp bknnye aku ta minx izin kat die..aku tatau la ape die jeles sgtt...die marah sbb abg k ade gambo aku lam wallet die...aku tatau na ckp cmne lg dah..gambo tu da bertaun2 ade lam wallet abg k..dah tu ???na aku ckp kt abg k ke suh buang gambo aku..ishh ta faham la aku..na jeles pun agk2 la..pastu pasal zam lak..die ckp die ta suke aku mcj ngn zam..korang na tau mcj ape yg die marah sgt..aku mcj zam aritu..aku ckp thanks la dtg knduri aku..hahhh!!!! psl tu yg die marah..ya allah...bkn nye aku mcj thankz kat zam sorang pun..ramai lg aku mcj thanks..…

11.12.11 Hari Pernikahan Aku & Dia

Assalamuakaikum.....11.12.11..bermulalah cerita tentang aku dan dia sebagai 
suami dan isteri....aku di nikahkan di Masjid Kuning kota 
Damansara..berwalikan Qadi,dan dihadiri adik beradik,sepupu sepapat &
 kawan2 rapat aku....hahahahaha..seram gak la...lame gak Qadi tu 
Tazkirah..sejam lbeh kott..naik kematu kaki aku ni ha...hohohoh...selamat 
sudah aku jadi isteri dia...ni lah jodoh dari allah...yg mmg aku ta sangke 
lnsg...huhuhu...


25.12.11..hari persandingan aku ngn die..






ngam2 ari sabtu tu 
aku tros demam..ish ish ish...lnsg tak larat na buat keje...aku baring je la 1 
hari....aku masih tak boleh biase kan kt rumah die..yela..serbe tak kene...tkot 
la..yela rumah org kan...nak tido je pun rase ta sedap la..na buat keje lak..aku 
mmg tak larat...hmm...hari ahad tu aku bersanding ngn die..ramai gak yg 
dtg..family aku..kak muni n kwn2 die..liana..kak nor n ezah..uda ade dtg..mija 
pun ade..abg epul..abg rahim..ejoy pun ade..nizam n the geng..huhu sayu je 
aku tgk wajah seseorng..hehe..tp tkp…