Skip to main content

Posts

Showing posts from June, 2013

Bilik Bujang Aku & Bilik Couple aku....

Haha rasanya aku tak pernah lagi post pasal bilik aku... So hari ni aku akan  Cerita la pasal Bilik bujang aku dulu..Ni sebelum aku kahwin la...Aku memang suka hias bilik aku...exspecially cat kalepink...
hohoho..My faburet Kale u ollss...hahaha....Aku akan hias dengan Teddy2...tampal wall sticker yg cute2... Banyak kali jgk la aku tuko2...Ni Gambo bilik bujang aku...

hohoho..My faburet Kale u ollss...hahaha....Aku akan hias dengan Teddy2...tampal wall sticker yg cute2... Banyak kali jgk la aku tuko2...Ni Gambo bilik bujang aku... hohoho..My faburet Kale u ollss...hahaha....Aku akan hias dengan Teddy2...tampal wall sticker yg cute2... Banyak kali jgk la aku tuko2...Ni Gambo bilik bujang aku... hohoho..My faburet Kale u ollss...hahaha....Aku akan hias dengan Teddy2...tampal wall sticker yg cute2... Banyak kali jgk la aku tuko2...Ni Gambo bilik bujang aku...

Banyak x patung2....

Mase bujang..katil pun bujang la...hampir 10 tahun aku tidur kt katil tu...kikikiki


almari pun bujang2 je...smp…

Perempuan Meroyan

Kalau dah sakai tu memang sakai jugak...Aku memang dah lama kott sakit hati dgn kau...Akhirnya malam tadi ter GADOH jugak...rasa nak je tumbok muka dia semalam....eeeeeee...HAHAHAHA....Aku dah malas nak balik sana lagi...Selagi Betina Sial tu ada...Memang tak la nak pergi sana...And for you my Beloved Hubby...GTH !!! Memang tak boleh terima la perangai kau...Kau memang tak akan berubah....Masa aku perlu kan kau...kau boleh mintak aku tinggalkan kau sorang2??? WTF ??? Sape yang tengah tensen skrg ney...kau ke  aku ??? Aku memang tak faham la kau ni mcm mana punya perangai... I dont care if u read this !!! Coz this is totally right my feeling now !!! Makkkkk...Sorry la tergadoh pulak kat rumah mak...HAHAHAH..tapi mintak maaf la...ZT xkan balik sana selagi perempuan Gilo tu ade kat rumah tuuu....Better to be this way...Sebab kau pun xnak balik rumah mama aku kan...So kita tgkk mcm mana nanti...4 sure aku akan tetap tinggal kat rumah mama aku....Bila la nak dapat rumah sendiri ney...Aku d…

Marah Ni Marah

Hye Assalamualaikum...Boring Monday...huh...semua nak senang jer..."itu dah siap ini dah siap?"...."itu dah Emel ini dah emel?"....Semua org nak senang kalau mcm tu beb...Ada korang baya gaji aku lebih ke utk buat semua tu ??yg korang tau tanya tanya tanya !!! WTF....Hati ni dah boring la nak kerja mcm ney....tapi bila pk pasal duit...terpaksa jugak aku kerja....Memang tak sabar rasanye nak preggy blk ney...dok rumah diam2..otak tak serabut...TENSEN tau x ??? xtau la tu...kalau tau takkan nak bagi gak kerja banyak2...Haihhh..Busan btol...Ni lagi sorang...tak habis2 dok bagi barang dia kat aku..Wey makcik..aku sendiri dah banyak barang la...tak payah la susah payah nak bagi...kalau takde pun aku boleh beli sendiri...tak perlu kau nak bagi...bukan apa...sebab kau tu...perangai kalau elok takpe gak...Ni perangai mcm harem jadah...Aku kalau boleh ape pun dari kau aku tak nak terima kau faham x ??? eeeeee Bila la nak ada rumah sendiri...Rimasss aku lah dok rumah org..la…