Skip to main content

Posts

Showing posts from April, 2012

Bukan Mengunkit Tapi Membangkit

Haha siap ngn lagu aku bagi...Pasal tu je kau ngunkit segale mak nenek...aku tak cakap ape2..tapi ko yang melebih...aku bukan tak nak pergi jmpe sepupu2 ko..tapi aku cakap dengan elok..mate aku ni bengkak...aku segan...tapi kau emo lebih...pastu kau na ckp pasal kete pasal mak ko...ko tetibe cakap..ko tak nak baya kete..sebab kete tu kete aku...takpe mie...aku boleh bayar sendiri...aku boleh hidup tanpe ko mie...selame ni pun aku hidup bergantung atas diri aku sendiri..aku keje..aku carik duittt..tak kan sebab ko tak nak baya n tanggung ni sume aku mati ??tak mungkin sesekali !!! pasal mak ko..dah bertaun kite kenal..baru hari ni ko cakap aku tak hormat mak ko yang dah banyak tolong...ko cakap aku balik rumah tak pernah nak salam die..tak pernah nak hormat die ???aku kurang ajar la selame kite kenal ni??? kau biarkan la aku ni kurang ajar kan...selame ni ko tak pernah tego aku elok2 cakap elok2 sebagai suami ??khalifah aku ??tapi bile dah bertekak pasal hal kecik..ko ungkit mnde yang…