Skip to main content

Posts

Showing posts from July, 2012

Cinta Sejati

Kata orang cinta yang sejati tidak boleh dijual beli...cinta yang sejati perlukan pengorbanan...cinta yang sejati hanya pada Allah...Aku selalu melukakan hati dia...sejak pertama kali aku kenal dia...dia lah pemberi semangat kepada aku...dia lah segala-galanya...tanpa dia..aku tak akan dapat teruskan hidup...aku yang bersalah atas segala yang terjadi dari mula hingga ke hari ini...aku yang lukakan hati dia...aku yang tinggalkan dia...aku yang lupa akan segala jasa-jasanya..aku yang lupa akan cintanya yang tulus dan setia...Tinggalkannya hanya kerana dia jauh dari ku..tinggalkan dia hanya kerana seorang lelaki yang selalu ada di sisi aku...walaupun aku masih sayangkan dia...aku lupa diri...walaupun begitu..dia tetap maafkan aku..dia tetap menerima aku..dia tetap cintakan aku..dia tetap menunggu aku...aku yang sepatutnya berada di sisi dia...aku yang sepatutnya ada dengan dia...aku yang sepatutnya menyerikan hidup dia...tapi....aku tinggalkan dia...keseorangan...kesepian...menderita...k…

Seindah Sinar Pagi~

Seindah sinar pagi Ku pancarkan cinta ini Semoga bersinar di hatimu Selembut angin malam Terhembus kasih untukmu Hingga terbayang wajahmu Percayalah sayangku Hanya engkau ku cinta Tak pernah aku berubah hati Semakin hari (sayang) Semakin hangatnya cinta Sehingga membakar di kalbu Jangan kau ucap selamat tinggal Pada diriku yang setia Tak sanggup aku untuk berpisah Inginku hidup bersama Cintaku hanya untukmu Lagu ni terlalu banyak kenangan manis yang tak akan aku lupa kan sampai nafas aku yang terakhir...tiap kali dengar lagu ni..meremang bulu roma aku...kadang2 rasa nak menangis...dan kadang2 mengalir jugak airmata aku ni...Lagu ni terlalu bermakna bagi aku...sampai ke hari ni aku tetap teringat segala-galanya...

-Mission Started-

Mission start bermula 21-07-2012 bhahahahaha....
Sekarang berat aku 60kg...aku nak tengok sebulan ni berapa kg turun...
Aku akan timbang semula 20-07-2012...
Then aku akan catit balik kat Blog ni...
So u olls...Kita tengok boleh tak aku turunkan berat badan aku...
nanti aku akan upload gambar sebelum dan selepas OTE (^_^)

2nd Puase My Baby Has left me 4 eva

-Die 22.07.2012- -Guinea Pig- -Die because of food-

Its About Me-Andai Aku Kaya

Hye Assalamualaikum...Tajuk blog hari ni...Andai Aku Kaya...kalau la aku kaya...aku nak bukak 1 Nurseri untuk kucing2 terbiar...kesian sgt aku tgk diorang ni...Lepas tu aku nak beli 1 rumah tuk anak2 terbiar yang selalu aku tgk kt tepi2 jalan..tak kisah la org tua ke org muda ke..asalkan diaorang tu org yg terlalu susah dan daif...Sebak haty aku ni tgk diaorg..n selalu aku terfikir..kalau aku kaya...aku dah senangkan hidup mereka...Bila aku tgk kt dlm facebook gambar2 mereka hati aku jadi sebak...dengan tak semena2 bergenang air mata ni...kasihan...aku bersyukur aku dilahirkan dari golongan2 yang sederhana...walau pun pada aku hidup aku ni miskin..tetapi ade org yang lagi miskin dari aku...nak makan pun tkde duit..ape lagi nak beli baju2 segala harta dunia ni...Selalu aku berangan.."kalau la aku kaya"....Mereka yang akan aku bantu dahulu...Aku xboleh bayangkan kalau adik aku yang jadi mcm ni..Ya Allah kau limpah kan lah rezki ku ini agar aku dapat membantu mereka yang susah.…