Skip to main content

Posts

Showing posts from June, 2012

Macam2 hal la

Macam mana aku nak buat dengan kereta ni ha ? susah btol la selagi gmie tak beli kereta lain...Asyik berebut je...pastu ade je yang tak kene..kalau ckp psl kete je..msty ade yg tak kene...dia pun selalu cakap lambat..nak pakai kete tetibe jer..padahal aku dah plan mcm2 dan ni...semua kene cancel sebab dia nak pakai kete je...cube dia cakap awal2 nak pakai kete..takde la jadi mcam nie...haihh susah btol la...patutnya cakap klete tu kete mama jer..baru la sedar diri sikit kot...aku dah jadi takot nak bagi dia buang duit kat kete tu...kang banyak dia melabur...ape2 jadi kang dia sibuk nak kete tu pulak..beratt tuu...punohh..haihh..mcm mne la nak sttle ney...bila ntah dia nak beli kete sndri...ssh btol...16hb ni aku dah mula kerja baru..aku harap semua nya akan okey...gaji aku pun akan naik sikit...Ya allah permudahkan lah bagi aku segala urusan aku nanti..ni pasal moto gmie ni tah bila dia nak uruskan ni..jgn nnti satu hari dpt kat abg dia sdah...aku dah bebel dah ape yg patut..tgk la mcm…