Skip to main content

Rasa di bodohkan



Hye Assalamualaikum...aku nak cite pasal kisah aku dan dia hari ini...semalam..aku kt rumah..aku mcj dia..aku tnye dy blk kol bpe..katenye nlk lmbt lg..so tkpe la aku diam je la..sbb aku ngn dia pun ta bpe elok...so fine la..then lepas 1 jam cmtu la..aku finder dia..tah nape trgerak aku na finder..tgk2 dia kat rumah..haihh blk ta g tau aku pun..aku pun kol..dalam 15 miskol mcm tu la bau dia angkt..katenye..dia baru otw blk..dah kat payejaras..perghh hati aku mse tu da ta sedap..sbb aku cek dia..mmg kt rumah...tkpe la dia tipu aku...then dia tnya aku kt mna..aku ckp la kat rumah..dia tak pecaye..katenye aku tipu dia..dgr dlm kete..mak aihh..aku angin la...aku ckp aku kat rumah...dia pun bls "yerlah"..then snyp...lps tu aku mmg ta sedap hati..aku kol la dia dlm 15 minit lps tu..tp dia ta angkt..aku kol lagi kol lagi..at last ade org angkt..tp bukan dia...kak na yang angkt..katenye gmie tak ade..kua nek kete..hp 2 2 dia tggl kt rumah..perghhhh !!!! terkejut aku..tros la aku siap2 g rumah dia..smpai2 dia mmg takde..aku pun suruh la epul amekkan hp dia...rupenye dia mmg da plan nak kua..aku cek2 lg mcj dia..dia kua ngn eca...mak aihh skt nye hati aku...nape dia wat cmni kt aku..nape dia pggirkan aku...aku ni ape pada dia..kalau kena time aku buat mcm ni kat dia..tau la nanti mcm mana dia ckp kat aku...aku mmg rase terkilan sgt2...aku kol eca pun ta angkt...then aku kol no yang ade dlm no tel dia..aku kol pompuan tu..aku tnye la gmie dtg ngn sape..dak tu ckp..ngn adik dia."btol ke adik dia"..aku ckp la ye.."ohh mati2 kteorg ingt awex dia..ya allah sedih nye aku dgr mcm tu evenpun dia ckp tu adik dia..tp bkn ke sepatutnye aku yg ade msa tu ??seriously terkilan...sedih mcm kne hiris hati aku...aku tau la kau ni tkde kete..sbb tu dia tak ajk aku..aku ni mmg ta gune ape2..n aku rase aku dah ta lyk tuk ade d cc dia..then aku tros bg mcj kat ca..aku ckp kalau dia ta smpai sini seblom kol 12 aku mmg takan ade pape lg dgn dia..sedih nye aku d perbodohkan mcm ni...then kol 11:45 dia smpai...dtg2 minx maaf pun tkde kua dr mulot dia..sebaliknye suh aku dgr dia na terang kan...terangkan ape lg..kau da kua ta bg tau aku..lps tu kau blk pun tkde minx maaf ngn aku..lps tu bila aku marah2..kau na bkk cite lain lakk..apehal kau ni gmie...ade lg yang kau na complain pasal dri aku...tkde kne mengene sume ni dlm hal skrg ni..tp nape kau slalu mcm ni ??? tiap kali gadoh kau na suh aku berubah...kate kau..time mcm ni la kau boleh ckp..WTF !!!!!! kau masih lg na suh aku berubah..aku tak faham kau gmie...ke kau da tkde modal na ckp..aku mmg xley na maafkan kau lg wat mase ni..kau btol2 da wat aku skt hati n khianati aku...n kalau lagi skaly aku ngn ca ta brckp..sume punce kau n aku takan maafkan kau smpai mati pun...

Comments

Popular posts from this blog

ARTIKEL MENGENAI ALONG SPOON

Pejam celik pejam celik, dah hampir 10 tahun Along Spoon meninggalkan kita semua.saya percaya sesiapa yang membesar di pertengahan tahun 1990-an pasti tidak dapat melupakan nama ini. Masa tu memang sedih bila nengok Buletin Utama bila ibu kandung Along tetap percaya yang anaknya masih hidup dan akan kembali suatu hari lagi sedangkan DNA mengesahkan yang mayat tersebut sememangnya Along. Along atau nama sebenarnya Sabi’ul Malik yang ketika itu berusia 19 tahun, telah ditemui mati di tepi jalan di Kilometer 28, Jalan Kuala Klawang-Genting Peras, Jelebu pada jam 1 pagi, 26 Disember 1999. Along dibunuh ditempat lain sebelum mayatnya di buang di dalam gaung tersebut. Seorang anggota polis berpangkat Lans Koperal, Mohamed Ya’cob dari cawangan pengawal pengiring Ibu Pejabat Polis Kontinjen Kuala Lumpur didapati bersalah oleh Mahkamah Tinggi terhadap tuduhan membunuh Along dengan sengaja. Masihkah anda ingat mengapa Along dibunuh? Saya tidak mahu sebutkan kerana menghormati orang yang sudah t

suke giler dgn zack x factor

full Name : Zachery Anak Francis Ubu Place of birth : Kuching,Sarawak Race : Others Language : Malay Career : Actor, Singer Skill : Acting, Singing He start his career in entertainment industry as a singer of a group X-Factor unber KRU label. Then he start acting in some dramas and movies. His handsome face really adorable. He has a muscular body but it's hard to get any of his shirtless pics. He is a Sarawakian native.

Up To Date

Assalamualaikum....Bapak lama aku tak tulis blog...hahahah....giler kau...aku hari2 bz keje...balik kerja malam...kadang-kadang pukul 8...paling lewat pukul 10 mlm...atas pukul 10 malam dah jadi seram dah tinggal kat opis ni sorang-sorang.... Hahahahaha....okey sepanjang aku kerja sini...Aku dah keluar kereta aku sendiri atas hasil duit aku sendiri BMH ape ntah no plat dia aku tak hingat....hahahaha Myvi Putih...kejap lagi aku post gambar nye.... Sekarang agak risau juga sebab  aku ni boros juga....hahahaha...tapi takpe lah....Insha Allah semua yang di rancang berjalan dengan lancar Amin...Aku malas nak cite banyak...aku just share la...gambar2 eh...hehehe...    Hehe Dats my own property BMH 4738...  Guess who ?? hehe anak abg epulllll...comey kan ?   Nazirah wedding...haha...kau orang kedua kawin dlm group kita...ahakss BFF