Skip to main content

16hb Julai 2011 Hospital Selayang

hye assalamualaikum..mse ary sabtu tu..aku g hdpital selayang..kne thn kt sane..kne wat operation la...mama eca ngn gmie yg anta aku g hsptal...amek darah dokter tu cucuk sane cucuk sini..adess abis tgn aku,...aku kne anta kat wad..tgkt 11c..mule2 dokter tu cek la...then dy kate aku kne thn la..mlm nye atau esok aku kne operate la..aku pun baring je la kat wad...gmie dtg anta brg sume..mlm aku tggl sorang la..aku kne puase sbb esok na operate...mlm yg sunyi kt hdpital..ead tu aku dok sorang je...mlm tu nurse dtg..cucuk tgn aku tuk msuk air..sakit beno...ni la kali pertame aku msuk hspital...lps tu pg tu kol 6 lbih da dgr nurse sume dtg...lalu lalang dpn ead aku..pg2 gmie da dtg anta brg mndi...lps mndi aku kne msuk air...gmie pun prgi..lps tu abg k dtg..teman aku...aku asik tido je la..nurse ckp na operate kol 8..tp smpai kol 11 pg pun ta operate...sbb nurse ckp ade rmai lg yg operation..dlm pukul 12 lbih..nurse dtg suh aku tkr baju tuk ke bilik bedah..ni la kali pertame aku msuk bilik bedah..risau sume ade lam hati aku...dorang alihkn aku kt katil bedah..letak mcm2 kt badan aku....injet bius kt tgn aku..waduhh giler skt...rase mcm kne kejutan elektrik...pas2 nurse ltk alat pernafasan n suh aku bernafas mcm biase n bukak mate..mse tu da rse lali dah..aku tros ta ingt ape mse tu..sedar2 aku terbatuk..nurse ade sekeliling aku..aku tgk seblah aku de pesakit lg..aku ase mse tu aku da kt lua bilik bedah..kaki rse sengal..nurse still pkai kn lagi alat pernafasan tu..dr kol 12 lbih smpai la kol 2 lebih kt lam bilik bedah...aku still lg lalok la..nurse anta aku kt wad aku..aku tgk ca yt n gmie da smpai tggu aku kt bilik aku...nurse suh aku alih kt katil aku..then tkr baju...nurse ckp aku ley kua kalau tde muntah2 pening sume..kne mkn dlu..makan pun gmie yg suapkn..kne tggu smpai pukul 6..bau ley kua..mse tu baru kol 3...then kol 6 aku tkr baju balik uma ca dlu...mama suh tungku perot aku..gmie yg buat sume...thanks to mama eca gmie yt n sume la yg tlg aku...really appreciate them...ni la pengalaman yg pertame bg aku...

Comments

Popular posts from this blog

ARTIKEL MENGENAI ALONG SPOON

Pejam celik pejam celik, dah hampir 10 tahun Along Spoon meninggalkan kita semua.saya percaya sesiapa yang membesar di pertengahan tahun 1990-an pasti tidak dapat melupakan nama ini. Masa tu memang sedih bila nengok Buletin Utama bila ibu kandung Along tetap percaya yang anaknya masih hidup dan akan kembali suatu hari lagi sedangkan DNA mengesahkan yang mayat tersebut sememangnya Along. Along atau nama sebenarnya Sabi’ul Malik yang ketika itu berusia 19 tahun, telah ditemui mati di tepi jalan di Kilometer 28, Jalan Kuala Klawang-Genting Peras, Jelebu pada jam 1 pagi, 26 Disember 1999. Along dibunuh ditempat lain sebelum mayatnya di buang di dalam gaung tersebut. Seorang anggota polis berpangkat Lans Koperal, Mohamed Ya’cob dari cawangan pengawal pengiring Ibu Pejabat Polis Kontinjen Kuala Lumpur didapati bersalah oleh Mahkamah Tinggi terhadap tuduhan membunuh Along dengan sengaja. Masihkah anda ingat mengapa Along dibunuh? Saya tidak mahu sebutkan kerana menghormati orang yang sudah t

suke giler dgn zack x factor

full Name : Zachery Anak Francis Ubu Place of birth : Kuching,Sarawak Race : Others Language : Malay Career : Actor, Singer Skill : Acting, Singing He start his career in entertainment industry as a singer of a group X-Factor unber KRU label. Then he start acting in some dramas and movies. His handsome face really adorable. He has a muscular body but it's hard to get any of his shirtless pics. He is a Sarawakian native.

Up To Date

Assalamualaikum....Bapak lama aku tak tulis blog...hahahah....giler kau...aku hari2 bz keje...balik kerja malam...kadang-kadang pukul 8...paling lewat pukul 10 mlm...atas pukul 10 malam dah jadi seram dah tinggal kat opis ni sorang-sorang.... Hahahahaha....okey sepanjang aku kerja sini...Aku dah keluar kereta aku sendiri atas hasil duit aku sendiri BMH ape ntah no plat dia aku tak hingat....hahahaha Myvi Putih...kejap lagi aku post gambar nye.... Sekarang agak risau juga sebab  aku ni boros juga....hahahaha...tapi takpe lah....Insha Allah semua yang di rancang berjalan dengan lancar Amin...Aku malas nak cite banyak...aku just share la...gambar2 eh...hehehe...    Hehe Dats my own property BMH 4738...  Guess who ?? hehe anak abg epulllll...comey kan ?   Nazirah wedding...haha...kau orang kedua kawin dlm group kita...ahakss BFF