Skip to main content

MY BELOVED FREN

hari ni aku na citer psl mmbe2 yg plg aku syg..aku akn bkk citer psl eca lu then yatie after dat gmie,nizam,abg kamal,edy..yg lain tu ta bpe rpt sgt...aku hepy dpt kwn ngn dyorg..sume nye baik2 belake..ok yg petame ni =
Add caption
AISHAH BINTI GUNAWAN
ni aishah..kteorg pggl dy eca..ade 2 adik brasik..dy yg bongsu..mak dy chinese apak dy lak indo..kire family micture la ni..hehe..eca ni aku knl dy da lme gk..dy plg rapat ngn aku..tp dy ta bpe rapat ngn yatie...hehe..eca ni dlu 1 kg ngn yt.yt rapat ngn angah kakak eca..hehe eca ni mmg cntik..yela mic kot cine ngn mlayu..jdla cinyu..hehe..kurus tggi ramping la gitu..ala2 model mcm tu..dy ni seorg kwn yg baik..1 kepale la ngn aku..jns yg ta kesah..sng ketawe..dy tggl kat merbau indah..aku slalu g sane lpk ngn dy la..lau ssh dy sng tlg org..tp dy ni cerewet dlm membeli brg..ya amat cerewet nye..haishh spe yg slalu ikot dy tu tau la mcm ne bapak punye cerewet..haha.. ha lg 1 dy ni pun penakut gk..ley thn la penakut dy..hahahaha..dy ni kerek jnis nye..bkn jns pompuan mlayu terakhir pun..hmm psl percintaan lak..dy ta ske laki jiwang2 ni..dy ske yg sedang2 la rock tak rock lembut ta lembut la..dy ske yg berumor..ta ske yg seumo or seangkatan sgn nye...dy xley buang perangai gatai dy..hikhikhik ..kebanyakkn bf dy aku knl la..n skunk dy ngn la adr..ape lg na ckp psl dy eh..ha aku slalu g uma dy mkn..hahaha..tu je la keje aku..family dy sume da knl aku..mmg rapat la kirenye..



NORHAYATI KHAIRUDDIN

Yati..kami pggl dy yati..aku pggl kak yt..hmm aku knl dy dr drjah lg..so dats means da 8 taun la berkwn ngn dy..mule2 knl dlu..yt ni seorg yg pendiam la..dy byk diam..mls na melawan ckp org..ta pndai dress up..mcm org kg la kire..pas2..da lme2 aku kwn ngn dy myb terikot2 pangai aku kot..hehe dy sikit2 berubah la..dr ta pndai dress up..noe ok sikit dr dlu la..muke dy cm mamak sket..tggi gk la..haha myb sbb aku ni rendah sgt kot..haha..ok then..skunk dy jd peramah sket la dr dlu..da grg da dy skunk..lau kwn..dy ni ley jd kwn sejati la jgk..bkn kwn mkn kwn la...better la..hmm bab perbintaan lak..yt ni byk kali kecewe..smapi dy tkot da na brcinte..single je la smpai skunk..ish3..sian dy..huhu..na wt cmne kn..nasib la tu...family dy pun aku knl..ayh yt ayh angkt aku jgk..sume adik bradik dy la aku knl..sume rpt ngn aku..dy ade 5 org..4 laki dy sorang pompuan..dy ni nmpk je cm ganeh..tp sore dy halus..hehe..mcm kartun...dy ni agk brani la jgk lam bab yg seram..mcm aku ngn ca penakut..haha..dy ni kire brani la..hikhikhik...


ZULHILMI AMER HASHIM

nme pggilan gmie..tggl du merbau sempak..berumor 22 taun 2011 ni la..hehe..aku memule knl dy dr eca la..kami lpk bukit..huh mule2 knl tu dlm ati aku(ley thn gk mamat ni)tp rendah..haha..ahh ta kesah la..n sjak dr tu kami jd kwn rapat..rpt sgt..gmie ni punye perangai suke mengacau org..smpai kdg2 naik rimas aku ngn perangai dy..huhu..tp bler tkde kang mule la ase sunyi je..aku pun mule suke kt dy..skunk ni da jd bf aku pun haha..dy ni pun jbk garang gk..huh..slalu aku gdo ngn dy..tp dy ni still budak2 lg..ta bpe matang sgt kot..or mby wat2 ta matang..dy ni malas keje..smpai da berbuih mulot kami mmbebel..tp ttp sme gkk...skunk je la da ok sikit..hehe...bab cinte lak..lau org tu btol2 dy syg.dy akn setie la..dy ta pilih rupe..yg pntg 1 kepale ngn dy....hmm..byk sgt lau na cite psl dy ni..psl cinte lg la byk.tp ta perlu la aku cite sume kan..hehe..ok dy ni ade 6 beradik lau ta slh aku la..dy no 4..


                                         


                  NIZAM ZAINI

Starting prngenalan 8 taun yg lepas..mse tu aku ingt lg..umo aku mse tu 12 taun...aku ikot yatie g public 3 tu kt seksyen 7..then mse yt tgh gayut tu dan2 je ade seko mamat ni pggl nme aku..larhh spe lak yg tau nme aku ni..aku pun ngn kerek nye g la kt dy..aku tnye dy mne tau nme aku sume..aku siap tnye g umo dy..dy ckp umo dy 17..aku ta caye so aku mintak la ic dy..haha..start tu la aku knl dy...n aku pun couple ngn dy..huh`manyak ni lau na cite sal dy..kisah cinte kami biarlah hnye kami yg tahu..cewahh..dy ni org nye cool...ank ke 3 dr 4 org adik bradik..rambut dy pnjg..mak suke nyah oi..hehe...slame knl ngn dy dlu..ta penah la marah aku..haha aku yg manyak marah dy ade r..tp dy mmg sabo je ngn pangai aku..ish3..org yg kawan ngn aku ni sume saba je ngan pangai aku...terok la aku ni kan...hahaha..tp ta kesah la..aku syg nizam..smpai skunk pun ttp ade syg aku pd dy..gmie jgn marah ey..hehe...tp tu la aku ngn dy lbih selese mcm ni..mksud aku berkawan..sbb aku rase lau kami brcinte blk pun..mende takan jd cm dlu...baik berkawan...lg kekal hubungan tu kan..tp lau da jodoh aku ngn dy aku ta ley wt ape gk n..sume kt tgn allah..kite hnye mmpu merancang..kdg2 ta rncang pun jd gk n..sume trletak kt tgn allah..okeh..hmm nizam..otak giler2 gk..aku ary2 bertekak ngn dy..haha pggln aku ngn sy adalah "sy" "awk"..tah kenape even pun da clash tp ttp ta ley na pggl kau aku..hahah..pelik kn...mgkin da biase n..msuk taun ni da 8 taun aku kawan ngn dy..sme cm yt la..segale kenangan aku dan dy ta penah aku lupe walau 1 pun..sume nye masih segar d ingatan even pun da 8 taun berlalu..nme NIZAM ZAINI tu akn ttp aku ingt smpai aku mati..sy harap kita dpt berkawan smpai ujung nyawa even though i know som day when we will take our own way or when u get ur status n so do i..i hope we will b a fren 4 eva!!

Comments

Popular posts from this blog

ARTIKEL MENGENAI ALONG SPOON

Pejam celik pejam celik, dah hampir 10 tahun Along Spoon meninggalkan kita semua.saya percaya sesiapa yang membesar di pertengahan tahun 1990-an pasti tidak dapat melupakan nama ini. Masa tu memang sedih bila nengok Buletin Utama bila ibu kandung Along tetap percaya yang anaknya masih hidup dan akan kembali suatu hari lagi sedangkan DNA mengesahkan yang mayat tersebut sememangnya Along. Along atau nama sebenarnya Sabi’ul Malik yang ketika itu berusia 19 tahun, telah ditemui mati di tepi jalan di Kilometer 28, Jalan Kuala Klawang-Genting Peras, Jelebu pada jam 1 pagi, 26 Disember 1999. Along dibunuh ditempat lain sebelum mayatnya di buang di dalam gaung tersebut. Seorang anggota polis berpangkat Lans Koperal, Mohamed Ya’cob dari cawangan pengawal pengiring Ibu Pejabat Polis Kontinjen Kuala Lumpur didapati bersalah oleh Mahkamah Tinggi terhadap tuduhan membunuh Along dengan sengaja. Masihkah anda ingat mengapa Along dibunuh? Saya tidak mahu sebutkan kerana menghormati orang yang sudah t

suke giler dgn zack x factor

full Name : Zachery Anak Francis Ubu Place of birth : Kuching,Sarawak Race : Others Language : Malay Career : Actor, Singer Skill : Acting, Singing He start his career in entertainment industry as a singer of a group X-Factor unber KRU label. Then he start acting in some dramas and movies. His handsome face really adorable. He has a muscular body but it's hard to get any of his shirtless pics. He is a Sarawakian native.

Up To Date

Assalamualaikum....Bapak lama aku tak tulis blog...hahahah....giler kau...aku hari2 bz keje...balik kerja malam...kadang-kadang pukul 8...paling lewat pukul 10 mlm...atas pukul 10 malam dah jadi seram dah tinggal kat opis ni sorang-sorang.... Hahahahaha....okey sepanjang aku kerja sini...Aku dah keluar kereta aku sendiri atas hasil duit aku sendiri BMH ape ntah no plat dia aku tak hingat....hahahaha Myvi Putih...kejap lagi aku post gambar nye.... Sekarang agak risau juga sebab  aku ni boros juga....hahahaha...tapi takpe lah....Insha Allah semua yang di rancang berjalan dengan lancar Amin...Aku malas nak cite banyak...aku just share la...gambar2 eh...hehehe...    Hehe Dats my own property BMH 4738...  Guess who ?? hehe anak abg epulllll...comey kan ?   Nazirah wedding...haha...kau orang kedua kawin dlm group kita...ahakss BFF