Skip to main content

Salam~ buat kekasih ku yg sengal seperti ku....

sayang, dlm kesuraman ultraman lembayung, tika bulan menumpahkan cinta lama yg kita palitkan ber sama2..
kehadiran bersama molekul2 hidrogen menyepak segala kekusutan yg mencekik tali perut ku.
dan kehadiranmu mengajarku erti  rindu pada sin-chan ku itu.. kau mengajarku erti cinta, singa laut, beruang kutub,
kambing salji, katak bogel, kucing kering, mat pit, cendol, seliper jepun, tempeyek, koridor dan kura2 yg pandai panjat pokok.. kala itu, kita bagaikan nobita & sizuka (ala~ dlm cite doraemon tu~) yg tdak dpt di pisahkan. malangnya, percintaan yg mendapat liputan terkini dr tv3 hingga ke plenet pluto tlah mengundang perpisahan yg akhirnya mengecewakan seluruh
penternak cipan, tapir, dan tenuk d pakistan.

kau pergi jauh ketika K.L sedang bersiap sedia untuk~ untuk ape ye ?
sesungguhnye perpisahan itu berpunca dr penebangan pokok getah secara besar besaran d lembah klang.
pemergiannya menyebabkan aku mengidap penyakit jiwa raga2 dan hepetitis A B C - Z secara mengejut !
ketiadaanmu memaksa aku memakai topi keledar keselamatan sbgi langkah keselamatan.. aku bagaikan tergelincir
dr orbit bumi dan tepelanting ke ruang angkasa, apabila daya tarikan graviti terhadapku tidak lagi berfungsi stelah tersungkur dlm percintaan yg berlarutan hingga ke rubber set. seluruh perjalanan hidupku menjadi gelap gelita bagaikan
terperangkap dlm gua ditemani oleh azira neguchi, stalagtit dan stalagmit yg bgai sembilu.

kondominium cinta yg kita bina dr tayar basikal dan kipas helikopter akhirnya musnah. ternyata sikap mi berubah apabila
malaysia mula melancarkan tahun melawat 200 di sabah. sejak kau tiada aku sering bercakap dgn monyetku yg bernama wukong di blakg rumah sakura shuichi untuk mengisi masa lapang. kadang2 aku mengikat botol oren pd tiang rumah agar nampak lebih cantik. saban hari aku termenung dlm peti sejuk megenangkan dirimu yg hilang mcm pelesit.
aku cuba bermain hoki sambil makan roti canai kuah tomyam untuk melupakan dirimu. tapi aku x berdaya, lalu aku
membakar mesin basih dan 4 ekor toyol peliharaan jiran ku sbgi tanda membela diri.

mengapa ? syg ? mengapa stelah kau curi bajuku, kau rompak seliparku lantas kau bunuh babunku sehingga keraku terlivat dlm kemalangan cinta ngeri. aku bagai di timpa guni2 batu yg kau letakkan di blkg ku. derita aku tggg bagai mendukung 2000 ekor biawak 25 ekor kura2. dan kini segalanya hancur berkecai bagaikan aku terjatuh dr menara KL dan dihempap oleh menara berkembar petronas lalu tersangkut di celah landasan LRT kemudian di gilis pula oleh kereta api komuter hingga aku hancur ! OH! terlalu hebat dugaan yg ku tempuhi. aku sedar aku hanyalah insan yg suka makan mee segera. aku bukan wonder girl, wonder women, mcdonals, donald trumps, ataupun donuld duck dan aku juga bukanlah pretty zinta spt kau idam2 kan..

aku sekadar kekurangan apa yg terkurg dan kekurangan kemudahan awak di tmpt tggl ku. x perlu di kesal lagi krn nasi
sudah menjadi roti canai kuah kari dan tin sadin yg ku genggam sudah tamat tempoh nye! segalanya sunnguh mengharukan dan semua pemberianmu termasuk enjik kapal titanic tlah ku cencang! dan ku berikan kepada katak peliharaanku untuk di makan. walaupun segalanya tlah berakhir di sini, si atas pokok mempelam ini namun aku ttp menunggu kau pergi. selagi ada nafas ini, slagi ada one utama, arashi, shinee, kasut bata, sushi king, selagi kumpulan metalica, beast tidak berpecah selagi itulah aku akan menunggu kau pergi.

akhir nya aku menyedari bahawa sia2 lah penantianku dan aku mengambil keputusan untuk menunggu tiang eletrik di depan rumah ku berbuah. klu tiang elektrik tu berbuah aku bg kau sikit. tp kau nak x??

Comments

  1. bangang btol..!! tp best.. aq nk amek letak dlm fb tau..hahaha...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

ARTIKEL MENGENAI ALONG SPOON

Pejam celik pejam celik, dah hampir 10 tahun Along Spoon meninggalkan kita semua.saya percaya sesiapa yang membesar di pertengahan tahun 1990-an pasti tidak dapat melupakan nama ini. Masa tu memang sedih bila nengok Buletin Utama bila ibu kandung Along tetap percaya yang anaknya masih hidup dan akan kembali suatu hari lagi sedangkan DNA mengesahkan yang mayat tersebut sememangnya Along. Along atau nama sebenarnya Sabi’ul Malik yang ketika itu berusia 19 tahun, telah ditemui mati di tepi jalan di Kilometer 28, Jalan Kuala Klawang-Genting Peras, Jelebu pada jam 1 pagi, 26 Disember 1999. Along dibunuh ditempat lain sebelum mayatnya di buang di dalam gaung tersebut. Seorang anggota polis berpangkat Lans Koperal, Mohamed Ya’cob dari cawangan pengawal pengiring Ibu Pejabat Polis Kontinjen Kuala Lumpur didapati bersalah oleh Mahkamah Tinggi terhadap tuduhan membunuh Along dengan sengaja. Masihkah anda ingat mengapa Along dibunuh? Saya tidak mahu sebutkan kerana menghormati orang yang sudah t

suke giler dgn zack x factor

full Name : Zachery Anak Francis Ubu Place of birth : Kuching,Sarawak Race : Others Language : Malay Career : Actor, Singer Skill : Acting, Singing He start his career in entertainment industry as a singer of a group X-Factor unber KRU label. Then he start acting in some dramas and movies. His handsome face really adorable. He has a muscular body but it's hard to get any of his shirtless pics. He is a Sarawakian native.

Up To Date

Assalamualaikum....Bapak lama aku tak tulis blog...hahahah....giler kau...aku hari2 bz keje...balik kerja malam...kadang-kadang pukul 8...paling lewat pukul 10 mlm...atas pukul 10 malam dah jadi seram dah tinggal kat opis ni sorang-sorang.... Hahahahaha....okey sepanjang aku kerja sini...Aku dah keluar kereta aku sendiri atas hasil duit aku sendiri BMH ape ntah no plat dia aku tak hingat....hahahaha Myvi Putih...kejap lagi aku post gambar nye.... Sekarang agak risau juga sebab  aku ni boros juga....hahahaha...tapi takpe lah....Insha Allah semua yang di rancang berjalan dengan lancar Amin...Aku malas nak cite banyak...aku just share la...gambar2 eh...hehehe...    Hehe Dats my own property BMH 4738...  Guess who ?? hehe anak abg epulllll...comey kan ?   Nazirah wedding...haha...kau orang kedua kawin dlm group kita...ahakss BFF