Skip to main content

trips ke pangkor









Bermula pd 7 hb januari 2011..kmi sume berkumpul di rumah eca..dalam pukul 10am baru gerak ke pangkor gune jln lme..k.selangor..berhenti mkn d tg karang aku sempat jmpe kak nor..lps tu kaim troskn perjalanan ke lumut..smpai di jetty lumut pukul 2 lbih mcm tu..naik bot tros ke jetty pangkor..sesampai jetty eca g bank jap..then amex van tuk ke teluk nipah..smpai kami check in di rimba kem chalet..lps tu jln kaki keluar sikit tuk crk mkn ...tp malang tol kdai mkn tu ta sedap lnsg..hahah..kami pun jln la blk ke chalet..mse tu da kol 5 lbeh..kami main bola pantai..agk hepy la jgk evenpun 4 org je..lps main tu kami main lak rat hole..hehe abg kamal ngn eca kalah..spe yg kalah kne hukum tanam..org petame yg kami tnk eca la..lps tu gmi akhir skaly aku..huhu..aku sempat rakam sume tu...magrib da pun smpai.kami sume blk chalet then mndy sume..abg kamal kua jln2..aku gmi n eca g jln2 tepi pntai crk abg kamal smbil snaps pic..tp ta jmpe abg kamal..lps sume sttle aku ngn gmie kua g kdai..crk sumtink tuk mkn mlm..tp malangnye agk lewt kami kua..kdai mkn da ttp..hnye tggl kdai runcit je..kami pun blk..then tido...seblum tido tu tetibe ade org mcj aku,..rupenye abg edy..trkejut gk aku..ngam2 je aku smpai sini dy pun dtg..dy ckp esok dy na dtg sini...hmm ok la tkpe la...then aku tido..esoknye aku bgn dlu...dlm kol 8 lbih mcm tu la..then sume bgn..lpk2 lu lam chalet..lps tu kami g mndy laut jap smbil tggu eddy dtg..then abg dtg bwk mknn..kami mkn lps mkn lam kol 11 mcm tu prepare na snoolerline..5 org yg g...mse snookerline tu ta bpe best la sbb aer surut so air keruh..berbeza mse aku ngn ngn abg dlu...lps snookerline lam kol 2 cmtu kami pusing pulau abg chalet tu yg bwkkn..lps tu blk chalet mndy2 sume..lam kol 4 mcm tu la kami ke jln rmai2 ke lua tuk sewa basikal...lps dpt basikal kami sume bersiar2 then benty kt tlpt karoke..ape lg jgn lps peluang la..aku pun menyanyi..hehe..lagu pertame madah berhelah n ke 2 dr ramlah ram...tepi pantai sambil d tiup angin laut..best sgt..then we all ta ke a ride to chalet..mlm tu just lepak2 je...esok da na check out....mlm ni keadaan ade tegang sikit..ca de mslh dy..aku gmi edy..hurm~time to sleep..esok nye bgn..siap2 na blk da..lam kol 11 lbey kami check out..naik van ke jety pangko..then tros g ke jetty lumut...lps beli sedikit buah tgn anta abg edy..past kami g ke rumah tunang agh..naik bot jln..dlm kol 7 lbih kami gerak pulang..smpai uma ca..anta ca..then anta gmie..hmm brgdoh lak ngn gmie..-END OF STORY-

Comments

Popular posts from this blog

ARTIKEL MENGENAI ALONG SPOON

Pejam celik pejam celik, dah hampir 10 tahun Along Spoon meninggalkan kita semua.saya percaya sesiapa yang membesar di pertengahan tahun 1990-an pasti tidak dapat melupakan nama ini. Masa tu memang sedih bila nengok Buletin Utama bila ibu kandung Along tetap percaya yang anaknya masih hidup dan akan kembali suatu hari lagi sedangkan DNA mengesahkan yang mayat tersebut sememangnya Along. Along atau nama sebenarnya Sabi’ul Malik yang ketika itu berusia 19 tahun, telah ditemui mati di tepi jalan di Kilometer 28, Jalan Kuala Klawang-Genting Peras, Jelebu pada jam 1 pagi, 26 Disember 1999. Along dibunuh ditempat lain sebelum mayatnya di buang di dalam gaung tersebut. Seorang anggota polis berpangkat Lans Koperal, Mohamed Ya’cob dari cawangan pengawal pengiring Ibu Pejabat Polis Kontinjen Kuala Lumpur didapati bersalah oleh Mahkamah Tinggi terhadap tuduhan membunuh Along dengan sengaja. Masihkah anda ingat mengapa Along dibunuh? Saya tidak mahu sebutkan kerana menghormati orang yang sudah t

suke giler dgn zack x factor

full Name : Zachery Anak Francis Ubu Place of birth : Kuching,Sarawak Race : Others Language : Malay Career : Actor, Singer Skill : Acting, Singing He start his career in entertainment industry as a singer of a group X-Factor unber KRU label. Then he start acting in some dramas and movies. His handsome face really adorable. He has a muscular body but it's hard to get any of his shirtless pics. He is a Sarawakian native.

Up To Date

Assalamualaikum....Bapak lama aku tak tulis blog...hahahah....giler kau...aku hari2 bz keje...balik kerja malam...kadang-kadang pukul 8...paling lewat pukul 10 mlm...atas pukul 10 malam dah jadi seram dah tinggal kat opis ni sorang-sorang.... Hahahahaha....okey sepanjang aku kerja sini...Aku dah keluar kereta aku sendiri atas hasil duit aku sendiri BMH ape ntah no plat dia aku tak hingat....hahahaha Myvi Putih...kejap lagi aku post gambar nye.... Sekarang agak risau juga sebab  aku ni boros juga....hahahaha...tapi takpe lah....Insha Allah semua yang di rancang berjalan dengan lancar Amin...Aku malas nak cite banyak...aku just share la...gambar2 eh...hehehe...    Hehe Dats my own property BMH 4738...  Guess who ?? hehe anak abg epulllll...comey kan ?   Nazirah wedding...haha...kau orang kedua kawin dlm group kita...ahakss BFF