Skip to main content

Tentang Aku & Dia

Hye...aku tak tau la nak ckp mcm mane lagi ni...hari2 bergadoh...baek tak smpai 5 minit..bertekak balik...die langsung tak boleh kalau aku marah die..Semalam die ckp nak pakai kete..sbb die ade audit mlm..aku da ckp da...aku nak gune sebab nak hanta boy g skola..ade ke die suh aku naik moto .... aku ni kalau tak ngandung tkpe..aku sikit pun tak kisah...tapi aku ngah ngandung...baru2 lagi lak tu bau sebulan lebih je..kandungan masih belum kuat..mmg bahye...sangat bahaye..ape2 jadi nanti..die nak tanggung ke ??? sggup ke dia nak tanggung ???..aku pun membebel la kat die...aku suh abg kamal hanta boy...pastu hanta aku plak...aku na jage btol2..taknak yg bukan2 jadi..xleh ke die pk ??? nape nak pntg kn dri sndri je...pastu bknnye die pakai sgt pun kete tu...die tggl kt selayang..die naek van g keje...tak ke skt hati mcm tu ??? da la mcm tu..pastu tgh hary dtg dgn tak minx maaf ape pun..bg kncy kete plak...dah sape lak na bawak balik  tu ???abg kamal tggl kete die..suh aku bwk balik...hishhh nape la dpt laky mcm ni...?? takde rety na minx maaf kalau salah...buat tak tahu je..ape salah aku Ya Allah ??? Dulu tak jadi..ni pun tak jadi ke ??? Tak boleh ke kau matang sikit ??? umo dah 23 dah...aku tau la laky lmbt matang...tp kau dah kawin..tak payah la jadi laki yg bongok...kau ptt dgr ceramah selalu2...bkn aku je sorang yang kene dengar..tapi kau tu pun kena belajar lagi care2 orang berumah dan tangge ni..jgn la asik ckp "ta rety la nak pujuk2 ni la itu la ini la"...benci la dgr...aku ley manje2 ngn kau mcm kau nak..walhal aku bukan jenis manje...tp nape kau tak leh ??? Please la...aku letih la nak ajar kau...dgr la selalu ceramah2 agame ni..biar kau tau sikit tanggungjawab kau sume tu...jgn wat hal ni sambil lewa je...kau ingt kau dah pndai sume...tapi TAK ....

Comments

Popular posts from this blog

Beraya di Pulau Langkawi 2012

Assalamualaikum dan selamat sejahtera...Masih belum terlambat utk aku ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri..
Entry kali ini aku nak ceritakan..Kami beraya di Langkawi...

19.08.2012 Ahad 
Pagi tu aku beraye kat Sungai buloh je la dgn kak Muni n My Hubby <3
Rumah pertama kteorg serang , Rumah ecah la..haha lepas tu pergi rumah  K.yt..Lepas tu
pergi umah akie jap...lepak2 tgk baby nani..tros gerak nak g umah Kak Ani...Lepas tu tros ke rumah Ibu di Cheras...Kami bertolak mlm ke Langkawi dlm pukul 9 mlm la lps Isyak...
Perjumpaan di RNR Rawang...Sampai di RNR Rawang..jmpa dgn mamawa n K.Awin
20.08.2012 Isnin :
                                             Sampai di jetty Kuala Perlis pukul 5 pagi...

Urusan beli tiket..Ferri pukul 7 pagi bertolak... Perjalanan dlm 1 jam 10 min ke Langkawi...sampai je kt Langkawi...dorang pergi amek kete sewa..kami tggu di jetty jer dulu...then pergi jln2 jap sementara nak tggu time utk check in...
then pukul 2 kami ke chalet yang dah booking tu.. Mali Perdana…

Bila Hati berbicara

Semakin cuba melupakan semakin kuat ia hadir di dalam mimpi...Mengapa???  Mungkin sillaturrahim masih utuh...atau diriku merinduimu... Segala kenangan pahit manis bersama di lalui.. tapi mengapa kini berdiam... Terdiam sunyi tanpa khabar...Apa salahku pada dirimu...? Bicarakanlah agar selesai semuanya... Jujurlah segala-galanya... Maaf dipohon andai diri ini menyakitimu....

Misi Tercapai 2017

Hai....entry aku yang lepas mengenai misi hamil aku kan...hehe Misi tu dah hampir tercapai,now aku dah hamil 5 minggu...tapi bukan dengan cara aku kuruskan badan dulu...Aku guna Probee dari Ailin...Aku beli dekat facebook kelab wanita ingin hamil..Saja nak cuba la..tak sampai sebulan penggunaan aku hamil..Semalam aku lewat 2 hari period...So tangan ni gatal dah kan nak buat UPT...debor dah rasa tunggu line keluar...Sekali 2 line...Syukur alhamdullilah sangat kepada Allah swt..Isnin ni nak pergi klinik utk pengesahan lepas tu pergi hospital terus...Untuk pengetahuan korang ni kali ke 5 aku hamil...Aku tak tahu lagi nasib aku macam mana...Aku harap kali ni Allah beri rezeki ini dekat aku...Aku akan update dari semasa ke semasa